Wiadomości

" Pozory mylą, dwód nie " .

Data publikacji 05.09.2009

Dzisiaj
/ 21 sierpnia/ w ramach ogólnopolskiej kampanii społecznej „ Pozory mylą , dowód nie” policjanci grudziądzcy z przedstawicielem Miejskiej Komisji
Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i
strażnikami miejskimi dotarli do 26 ...

Dzisiaj / 21 sierpnia/ w ramach ogólnopolskiej kampanii społecznej  „ Pozory mylą , dowód nie”  policjanci grudziądzcy  z przedstawicielem Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych  i strażnikami miejskimi dotarli do 26 małych sklepów na terenie miasta Grudziądza  i wręczyli sprzedawcom plakaty, ulotki i naklejki z hasłem przewodnim akcji.

 

„Pozory mylą, dowód nie"  to hasło rozpoczętej  2 lipca  tego roku   ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej, pod patronatem Komendanta Głównego Policji. Jej partnerami są Komenda Główna Policji i Związek Browary Polskie.  

Celem akcji jest   zwrócenie uwagi sprzedawców, jak i  świadków sprzedaży w sklepach, że dorosły wygląd nie oznacza dojrzałości.  Osoby poniżej 18 roku życia mają stosunkowo łatwy  dostęp do alkoholu. Ten problem dostrzega większość z nas. Żeby kupić alkohol nastolatki stosują różne sztuczki: poważny ubiór, pomoc dojrzale  wyglądającego kolegi czy koleżanki , czy przekonywanie sprzedawcy, że dowód mają, ale zostawili  go  w domu. To tylko niektóre z nich. Stąd hasło kampanii społecznej „Pozory mylą, dowód nie”. Policjanci  chcą zwrócić uwagę na problem zakupu  alkoholu przez osoby, które nie ukończyły 18 lat.

 

Dzisiaj grudziądzcy  policjanci wspólnie z przedstawicielem MKRPA i strażnikami miejskimi dotarli do 26 sklepów na terenie Grudziądza  i wręczyli sprzedawcom plakaty i ulotki z hasłem przewodnim kampanii.  W najbliższym czasie , systematycznie do pozostałych punktów sprzedaży alkoholu  w mieście i powiecie grudziądzkim    dotrą dzielnicowi .





 
Powrót na górę strony